Переможці обласного етапу Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу
«Творчі канікули – 2021»
ЧИТАЧІ-УЧНІ (ВИХОВАНЦІ) 11-13 РОКІВ
«ЗНАЙОМТЕСЯ — ЦЕ МИ!»
Биховська Мар’яна, 12 років
с. Вовчинець
Дністровський р-н
Чернівецька обл.
«ТАК, Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ»
Урсул Дмитро, 13 років
с. Романківці
Сокирянська ТГ
Дністровський р-н
Чернівецька обл..
«ПРИРОДА — ДЖЕРЕЛО НАТХНЕННЯ ТА КРАСИ»
Малинка Юрій, 12 років,
м. Хотин
Дністровський р-н
Чернівецька обл.
«І В КОЖНОМУ ІЗ НАС УЖЕ ЖИВЕ ФІЛОСОФ!»
Сметаніна Тетяна, 13 років,
м. Хотин
Дністровський р-н
Чернівецька обл.
«МОЯ МАЙБУТНЯ ПРОФЕСІЯ»
Скуляк Анастасія, 13 років,
с. Мала Буда
Острицька ТГ
Чернівецький р-н
Чернівецька обл..
«БЕЗМЕЖНИЙ СВІТ МОЄЇ УЯВИ»
Бірюк Ігор, 11 років,
с. Шебутинці,
Сокирянська ТГ
Дністровський р-н
Чернівецька обл.
«ДАЛІ БУДЕ? НІ, «ДАЛІ» — ВЖЕ Є!»
Перчук Ольга, 13 років
с. Бузовиця
Кельменецька ТГ
Дністровський р-н
Чернівецька обл.
ЧИТАЧІ-УЧНІ (ВИХОВАНЦІ) 14-18 РОКІВ
«ЗНАЙОМТЕСЯ — ЦЕ МИ!»
Місюрко Ксенія, 14 років,
м. Хотин,
Дністровський р-н,
Чернівецька обл.
«ТАК, Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ»
Тулівська Олена, 18 років
с. Гаврилівці
Кіцманська ТГ
Чернівецький р-н
Чернівецька обл.
«ПРИРОДА — ДЖЕРЕЛО НАТХНЕННЯ ТА КРАСИ»
Задорожна Єлизавета, 17 років
м. Сторожинець
Сторожинецька ТГ
Чернівецький р-н
Чернівецька обл.
«МОЯ МАЙБУТНЯ ПРОФЕСІЯ»
Скурту Марія, 16 років,
с. Молниця,
Герцаївська ТГ
Чернівецький р-н
Чернівецька обл.
Щорічно, влітку, проходить Всеукраїнський диячий літературний конкурс “Творчі канікули”. Конкурс проводиться з 2 червня по 15 листопада 2021 року у два тури:
перший – з 2 червня по 15 вересня на обласному рівні;
другий, підсумковий – з 15 вересня по 15 листопада в місті Києві.
У Конкурсі беруть участь діти з усіх областей України у 2-х вікових категоріях (читачі-учні (вихованці) 11-13 років;
читачі-учні (вихованці) 14-18 років) та в 7 номінаціях.
В обласному етапі конкурсу взяло участь 30 учасників з Чернівецької області.
Мета Конкурсу — сприяння формуванню у дітей та підлітків патріотичних почуттів — любові до рідної природи, краю, Батьківщини; прищеплення любові до рідної мови; розвиток естетичної свідомості, здатності до творчої самореалізації, створення умов для реалізації творчих здібностей та талантів дітей.